Mange nyansatte hos Artefact

Anders Mikkelsen, Therese Fischer-Larsen og Ricardo Catalano er nogle af de nyansatte hos Artefact.

Artefact i Norden har igennem den seneste tid oplevet en stigende efterspørgsel på ydelser inden for programmatic advertising og data-consulting og opruster derfor på disse to områder med i alt 12 nye ansættelser i 2018.

Der er blandt andet tale om Anders Mikkelsen, som har 10 års erfaring inden media buying og har fungeret som programmatic manager for Havas i Norden. Anders Mikkelsen bliver Head of Paid Media i Artefact Norden, og samtidig er der blevet ansat yderligere fire medarbejdere i medieafdelingen i Danmark, mens der senere på året skal der ansættes en enkelt inden for media buying på Artefacts norske kontor i Oslo.

Desuden er Therese Fischer-Larsen, som har en fortid hos Halo. agency og Text 100, blevet ansat i en stilling som strategic account manager, og Artefact er samtidig i gang med at udvide dataafdelingen, som har fokus på implementering af Google Analytics, Tag Manager og relaterede ydelser.

På internationalt plan har Artefact ansat Ricardo Catalano som adminstrerende direktør i Artefact Frankrig. Ricardo Catalano har tidligere fungeret som adm. dir. for MEC Wavemaker, som er et GroupM/WPP-mediebureau, og han har i den forbindelse deltaget i pitches, der har vundet store kunder som PSA og Disney.