MediaCom Danmark har ansat 4 nye medarbejdere

Opgaven til de fire ligger klar: de skal sikre, at kunderne opnår de bedste priser og de bedste resultater af deres medieinvesteringer.

MediaCom Insight har ansat Christian Eriksen som Senior Researcher.

Christian har tidligere arbejdet med strategisk analyse, og hans primære fokus bliver at formidle præcis viden om MediaComs kunders målgruppe og herigennem sørge for, at MediaComs kunder opnår de bedste resultater af deres markedsføring.

Christian er 28 år, og kommer fra Co+Høgh. ,

 Marie Louise Lynge

Derudover er 27-årige Marie-Louise Lynge ansat som broadcast planner hos Mediacom Danmark.

Marie-Louises hovedopgave er detailplanlægning og forhandling af tv kampagner og dermed at kunderne opnår de bedste resultater af deres markedsføringsbudget.

Marie-Louise er Cand.mag. i medievidenskab, og kommer fra svensk TV4.

 AM Diderichsen

Samtidig har MediaCom Danmark ansat Anne-Marie Diederichsen som kontaktchef.

Hun kommer til at indgå i et medieplanlæggerteam og skal rådgive MediaComs kunder.

Anne-Marie er 29 år, uddannet Cand.merc. MCM fra CBS, og kommer senest fra en stilling som medieplanlægger på Phd. Hun har fire års erfaring med medieplanlægning med i bagagen.

 

 Laura Brøndum

Endelig har MediaCom ansat Laura Brøndum som TV planner.

Laura skal være med til at forhandle priser og betingelser på tv.

Laura er 27 år, uddannet Cand.merc. EMF og kommer fra en lignende stilling på Phd.