Advice ansætter marketingchef
Jonas Vincent Dedenroth er ansat som head of marketing hos Advice. Han får det overordnede ansvar for både Advice- og Forte Advice-brandet. Jonas Vincent Dedenroth kommer fra Komponent Creative, hvor han var director of marketing production. Tidligere har han været marketingchef hos Distract. Han er desuden investor og bestyrelsesmedlem i influencerplatformen Get Louis.
Jonas Vincent Dedenroth har en bachelorgrad i medieproduktion & ledelse fra DMJX.
Nye partnere til Geelmuyden Kiese
Kommunikationsbureauet Geelmuyden Kiese udvider partnerkredsen i både Danmark og Sverige. I Danmark bliver Henrik Ebbesen og Anders Ebdrup udnævnt som partnere.
Henrik Ebbesen har været ansat som group digital director i godt tre år og har tidligere arbjdet for Deloitte Digital Nordic og i en længere årrække for Vertic, senest som director of digital innovation.
Anders Ebdrup har været hos Geelmuyden Kiese i knap syv år og har titel af director of corporate & financial communication. Han har tidligere været ansat i MSLGroup i knap syv år.
Desuden er Carolin Wiken og Marco Morner optaget i partnerkredsen i Sverige.
To bureauprofiler til Peytz
Peytz ansætter to bureauprofiler, som skal styrke bureauets profil på bl.a. native digital strategi, kampagner og content. Palle Diederichsen bliver ansat som director of marketing services og Mads Piil som head of studio.
De kommer begge fra Createch Garage, og har begge tidligere arbejdet hos Co+. Palle Diederichsen har desuden været EMEA-direktør for MBA samt tilbragt fire år hos Mediacom HQ i London.
Konsulent til Publicity
Camilla B. Madsen er tiltrådt som digital konsulent hos PR- og kommunikationsbureauet Publicity, der har base i Aalborg. Her kommer hun primært til at beskæftige sig med rådgivning og eksekvering inden for sociale medier, digitale kampagner, indholdsudvikling og -publicering samt udarbejdelse af digitale kommunikationsstrategier og indholdsplaner.
Hun har tidligere arbejdet hos RadioAnalyzer og Antrit samt som freelance kommunikationsrådgiver og projektleder.
Camilla B. Madsen har en bachelor i kommunikation og digitale medier fra Aalborg Universitet.
Barkas ansætter operations director
Kajsa Lindström er ansat som operations director hos Barkas i Stockholm. Hun kommer fra Space10, hvor hun har arbejdet i knap otte år, senest i en tilsvarende stilling som hun nu er ansat i. Hun har bl.a. også arbejdet hos Plant og Hello Monday.
Kajsa Lindström har en bachelor i media production & management fra DMJX.
Kundekoordinator til Dentsu X Danmark
Efter at have været i praktik og afsluttet sin kandidatgrad i strategisk kommunikation og digitale medier, fortsætter Klara Helgstrand hos Dentsu X Danmark i en fast stilling som client coordinator.
Ny stilling som senior marketingchef hos Coop
Annette Bramsen er efter et halvt år som chef for strategiske projekter blevet ansat i en ny stilling som senior marketingchef i SuperBrugsen, KIvickly og Coop Kædemarketing. Hun har tidligere i en længere årrække været ansat hos OMD.
Annette Bramsen er cand.merc. i økonomisk markedsføring fra CBS.
Adm. direktør til Must
Cecilie Theresa Nygaard Andersen er fra 1. april ny adm. direktør i reklamebureauet Must. Hun kommer fra Publicis Media, hvor hun har været i knap ni år, senest som managing director. Tidligere har hun bl.a. arbejdet hos Mediacom.
Cecilie Theresa Nygaard har en kandidat i sociologi fra Københavns Universitet.
Bureaudirektør bliver særlig rådgiver for kulturministeren
Jonas Juul Bisserup Bechfeldt, der siden 2014 har været managing director hos Rud Pedersen skal fremover være særlig rådgiver for kulturministeren.
Jonas Juul Bisserup Bechfeldt har arbejdet i public affairs-bureauet Rud Pedersen i godt 11 år i alt. Tidligere har han været stakeholder relations advisor hos Dong Energy.
Han er uddannet cand.soc. i politisk kommunikation og ledelse fra CBS.
Nye partnere til Culture Works
Jesper Juul Sehested, Fie Bygholm Risager og Marie Kjær er udnævnt til partnere i Culture Works.
Marie Kjær har været i Culture Works siden 2016, hvor hun startede som praktikant. Siden 2020 har hun haft titel af experience lead og drevet bureauets store fysiske projekter, som konferencer, festivaler og
kampagneaktiveringer.
Jesper Juul Sehested kom til Culture Works som brand lead i 2022. Han bliver fremover design lead, og får ansvaret for at drive og udvikle bureauets ydelser og processer inden for designområdet, såvel
som Culture Works-brandet.
Fie Bygholm Risager fortsætter som digital lead, hvor hun siden 2021 har haft fokus på at drive
projekter og kampagner, der har afsæt i det digitale.
De øvrige partnere er: Martin Rohde, Adrian Fey, Andreas Nielsen og Mads Severinsen.
Nyt bestyrelsesmedlem til Brandhouse
Per Rasmussen træder ind i Brandhouses bestyrelse. Han har indtil juni sidste år været managing director hos Valtech og sidder også i andre bestyrelser. Bl.a. er han medlem af bestyrelsen i Saxo.com og formand for bestyrelsen i Boligsiden.dk.
De øvrige bestyrelsesmedlemmer i Brandhouse er Stiig Helgens Binggeli, Stephanie Illgner, Flemming Riber og Susanne Lund.
Direktør i bureau stopper for at opbygge ny marketingafdeling
Christian Bennike har de seneste fire år været marketingdirektør i kommunikationsbureauet Cadesign. Den 1. marts skifter han til medicinalvirksomheden Ably Medical, hvor han skal stå i spidsen for og opbygge en salgs- og marketingorganisation fra grunden.
Christian Bennike har tidligere været ansat i bl.a. Dynaudio og Illumi.