Dataanalytiker til Viegand Maagøe
Rådgivningsvirksomheden Viegand Maagøe har ansat Morten Mikkel Mejlhede Rolsted som dataanalytiker.
Han skal primært arbejde med dataanalyse, -indsamling og -strukturering på projekter på tværs af Viegand Maagøe, men også være med til at udarbejde Excel-modeller og -værktøjer og udvikle datadreven bæredygtighedsanalyse.
Morten Mikkel Mejlhede Rolsted kommer med ni års erfaring fra Miljøstyrelsen samt fra et job specialkonsulent på DTU.
Han er cand.scient. i biologi, hvor han bl.a. specialiserede sig i påvirkningen fra klimaforandringerne og kulstof- næringsstofkredsløb.
Impact Commerce ansætter commercial director
Impact Commerce har ansat Kasper Emil Hansen som commercial director. Han kommer med 15 års brancheerfaring, bl.a. fra jobs om CSO hos Kraftvaerk, landeansvarlig for den danske commerce forretning i Columbus og senest executive business director hos Merkle, hvor han drev en portefølje af store B2B-kunder samt var del af den kommercielle ledelse.
Paid search lead til Morningtrain
Morten Altmann er ansat som paid search lead hos Morningtrain. Han kommer fra digitalbureauet 1260, hvor han har været i knap tre år.
Morten Altmann er uddannet markedsføringsøkonom fra Copenhagen Business Academy.
Forfremmelse hos Brandhouse
Senior projektleder Kitta Petersen har fået en ny rolle på bureauet, nemlig som people & culture manager. Kitta Petersen har været på bureauet i knap tre år. Tidligere har hun bl.a. været partner i Heilbergs samt været ansat i Hjaltelin Stahl samt en længere årrække hos Halbye Kaag JWT.
Fra TV 2 Reklame til Dansk Reklame Film
Jørn Borup er ansat som agency & client manager hos Dansk Reklame Film. Han kommer fra TV 2 Danmark, hvor han har arbejdet i over fem år, senest som sales manager / addressable tv specialist. Tidligere har Jørn Borup bl.a. arbejdet hos Soundvenue og Fox International (National Geographic Channel) samt MTV Networks.
Jørn Borup er uddannet akademiøkonom fra Kolding Købmandsskole.
Brand designer til YdePlus
YdePlus har ansat Kristoffer Hvitfeldt som brand designer. Han har tidligere arbejdet i tilsvarende stilling hos Superego samt arbejdet hos Henning Larsen Arkitekterne og som grafisk designer hos Dr Design, hvor han bl.a. har designet ikonpakken til DR Vejret.
Kristoffer Hvitfeldt er professionsbachelor i design og visuel kommunikation fra Skolen for Visuel Kommunikation.
Tidl. Kunde & Co. nu Werk Arkitekter
Werk Arkitekter har ansat Morten Kold som chef for kommunikation. Han kommer fra Banedanmark, hvor han har været i godt tre år, senest som kommunikationsrådgiver og projektleder.
Tidligere har han bl.a. været senior creative, copywriter hos Kunde & Co. samt i en lang årrække været partner og adm. direktør i 2+1 Idébureau. Her har han brandet og kommunikeret byer, byggerier og områder samt samarbejdet med en række offentlige og private bygherrer.