Nemlig.com udvider direktionen med direktør for ESG og Kommunikation
Med en ny strategi for vækst, der baserer sig på at hjælpe kunderne til at handle mere bæredygtigt, udvider onlinesupermarkedet nemlig.com direktionen med en nyoprettet stilling som ESG- og kommunikationsdirektør.
Det bliver Cathrina Dybdahl, som senest kommer fra en stilling som partner i kommunikationsbureauet Ulveman & Børsting. Tidligere har hun været nordisk ansvarlig for kommunikation og politik i Leo Pharma samt public affairs director i bureauet Rud Pedersen.
Direktionen består i forvejen af Stefan Plenge (stifter og adm. dir.), Joachim Lindequist (økonomidir.), Jack Enevoldsen (kommerciel dir.) og Jonas Rolandsen (logistikdir.).

Dentsu ansætter branded content director
Dentsu ansætter Frederik Nonnemann som branded content director. Han skal lede bureauets udvikling inden for influencer-marketing samt styrke Dentsus branded content-ydelser på tværs af bureauets kunder.
Frederik Nonnemann kommer fra et job som head of strategy & relations hos Social Works. Indtil 2023 var han professionel danser i Vild med Dans.

Advice ansætter managing director til Brand & Behavior
Annette Blou Pryce er anst som managing director i Advice for afdelingen Brands & Behaviour.
Annette Blou Pryce har tidligere haft lederroller hos globale og nationale bureauer som J. Walter Thompson, Ogilvy og Advance. Siden 2018 har hun været selvstændig konsulent og rådgivet bestyrelser og topledere.

Radius CPH udvider partnerkredsen
Anne Vium, der har været ansat hos Radius CPH siden august 2020, udnævnes til partner og COO. Hun får det tværgående ansvar for virksomhedens drift og forretningsudvikling samt ansvaret for Radius CPH’s kundevendte strategifunktion – to områder, som hun i forvejen har været med til at styrke. De tre øvrige partnere i bureauet er Nicolaj Taudorf Andersen, Henrik Fallesen og Mads Bech Larsen.
Anne Vium har tidligere arbejdet hos Operate, Advice og Dansk Arbejdsgiverforening samt for Christel Schaldemose, der er medlem af Europa-Parlamentet.
Hun er uddannet cand.scient.pol på hhv. Aarhus og Københavns Universitet og har en tillægsuddannelse i Journalistisk formidling fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Markedsdirektør til PR Konsortiet
Bureauet PR Konsortiet har hentet Jørgen Petersen ind til en nyoprettet stilling som markedsdirektør. Jørgen Petersen udgav i en årrække Lørdagsavisen i Køge samt aviserne Bolig-Motor-Job og ErhvervsAvisen. Senest kommer han fra Sjællandske Medier i et job som udviklingschef.
Hos PR Konstortiet får han ansvaret for en række erhvervsmagasiner, som bureauet selv udgiver og producerer for flere kunder.

Seniorrådgiver til KommPress
Nicolai Brix er tiltråd som seniorrådgiver hos KommPress. Han får ansvaret for at videreudvikle bureauets videoafdeling.
Nicolai Brix kommer fra en stilling som video & digital production responsible hos Bestseller-brandet Only.
