Navnenyt: Nordisk marketingansvarlig til Billwerk+

Læs også: Radius ansætter chef for kampagner, brand & kreativitett, business development manager til Hesehus, seniorrådgiver vender tilbage til KommPress, kommunikationsmedarbejder til Grønbech PR, to nye partnere til Digital Media og CEO for Spring Production fylder 50.

Radius ansætter chef for kampagner, brand og kreativitet

Maja Hartmann skal fremover stå i spidsen for Radius’ afdeling for kampagner, brand og
krea�vitet. Hun indgår samtidig i ledelsen.
Hun kommer kommer senest fra en stilling som direktør for kommunika�onsbureauet Bright. Før det var hun i en lang årrække – faktisk den første ansatte – i Hjaltelin Stahl, nu Accenture Song.

Maja Hartmann

Business development manager til Hesehus

Christian Holbech er ansat som business development manager i det odenseanske e-handelshus Hesehus. I den rolle får han bl.a. ansvar for udviklingen af kundebasen for Hesehus i Danmark. Han kommer fra FFW Danmark, hvor han var client director. Tidligere har han bl.a. arbejdet hos Cadesign, Kernel Simpatico og Pravda Digital.

Christian Holbech

KommPress henter seniorrådgiver tilbage igen

Morten Hopballe vender tilbage til KommPress i Odense som seniorrådgiver og PR-specialist efter et halvt år hos Have Kommunikation & PR i Aarhus.

Morten Hopballe er PR-specialist og brænder for strategisk kommunikation, krisekommunikation samt event- og kulturkommunikation, og det har været hans fokus siden 2003, heraf syv år hos KommPress. Han har tidligere arbejdet som journalist hos Ritzaus Bureau og BT. Desuden har han været pressetalsmand for festivalen Tinderbox, kommunikationsrådgiver på TV 2 og drevet eget PR-bureau i en årrække.

Morten Hopballe

Kommunikationsmedarbejder til Grønbech PR & Kommunikation

Camilla Legaard Jacobsen er startet som kommunikationsmedarbejder hos Grønbech PR og Kommunikation, som har kontorer i Dragør og Horsens. Hendes opgave bliver at hjælpe specialistvirksomheder med at få de gode historier fortalt, sådan at virksomhedernes kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere lægger mærke til dem. Konkret skal hun forfatte tekster, arbejde med PR, være en del af webredaktionen og lave opslag på sociale medier.

Hun er uddannet cand.mag. i engelsk fra Københavns Universitet.

Camilla Legaard Jacobsen

To nye partnere til Digital Media

Josephine Christiansen, head of client service, og Lasse Wittendorf, sales director, er begge indtrådt i
ejerkredsen hos Digital Media.

Josephine Christiansen startede hos Digital Media i januar 2021 og har siden været med til at opbygge et client service team, som hun har stået i spidsen for siden januar 2022.

Lasse Wittendorf startede hos Digital Media som sales director i februar 2022 og har det
overordnede salgsansvar. Han kom fra en stilling hos bold.dk, hvor han arbejdede med medierådgivning for store nationale og internationale annoncører.

Partnerkredsen består nu af otte partnere i alt.

De to nye partnere, Lasse Wittendorf og Josephine Christiansen sammen med CEO Martin Klitvad


Nordisk marketingansvarlig til Billwerk+

Anne Cecilie Pape er ansat som senior marketing manager i betalings- og abonnementsstyringsselskabet Billwerk+, som er en nylig fusion mellem den danske betalingsudbyder Reepay og to europæiske platformsudbydere for abonnementsstyring og -fakturering, Billwerk (DE) og Sofacto (FR).

I sin nye stilling bliver hun ansvarlig for Billwerk+’s marketing i Norden med særligt fokus på at skabe datadrevet leadgenerering og øge brandkendskabet til det nye fælles selskab.

Anne Cecilie Pape kommer senest fra en stilling som chief commercial officer i vitaminvirksomheden Life Extension Europe, hvor hun havde det kommercielle ansvar for B2C-markedet. Hun er tillige stifter af HeyLouise.app, som er et content data hub til marketingansvarlige, og hun har tidligere arbejdet med digitale brugerrejser, datadisciplin og agil marketing hos bl.a. Ekstra Bladet, ZiteLab, Lederne samt Peytz & Co.

Anne Cecilie Pape har en Master i IT og Ledelse fra IT-Universitetet i København og er desuden uddannet merkonom i Kommunikation & IT fra Niels Brock.

Anne Cecilie Pape

Vi har modtaget:

Lars Bo Hansen fylder 50 den 16. maj

Lars Bo Hansen, der udover at være CEO for Spring Production, også er tidligere bestyrelsesmedlem i Creative Club, runder den 16. maj et skarpt hjørne. Med 1973 stående på fødselsattesten, er det ikke til at løbe fra, at fødselsdagen i år bliver nummer 50 af slagsen. Løb og aktivitet er da også noget, der fylder meget i hverdagen, hvor fodbold, golf, padel og løb står som faste punkter i den ellers tætpakkede kalender.

Det skarpe hjørne betyder ikke, at farten er blevet sat ned, hverken privat eller i Spring Production, hvor Lars har været de seneste godt og vel 18 år. Sidste år åbnede Spring Production kontor i Gdansk i Polen, for også at have produktion tættere på kunderne i Europa. Afdelingerne tæller dermed nu Århus, Odense, Hamburg, Ho Chi Minh City, Gdansk og Manchester. I øjeblikket er der stor fokus på sidstnævnte med vækst i England, hvor der er ansat flere erfarne profiler til at styrke tilstedeværelsen i Storbritannien. I næste måned vil Spring Production eksempelvis være at finde på ProcureCon Marketing i London som sponsor på branche-eventet.

Vækst har generelt altid været en del af strategien hos Spring Production, hvor kunderne blandt andre tæller Lego, Mærsk, Jysk og AMBU. I løbet af den sidste håndfuld år er virksomheden langt mere end fordoblet både målt på antallet af ansatte og omsætning. Vækst er dog ikke noget, man kommer sovende til. Det er ikke en sprint med derimod et maraton, hvis man skal lykkes på den lange bane. Apropos maraton, så har den kommende fødselar planer om at løbe sit 25. af slagsen i sit 50. år her på jorden. Nej, farten er endnu ikke taget ud af Lars Bo Hansen eller Bossi, som han omtales blandt venner og bekendte.

Lars Bo Hansen