Navnenyt: Ny head of digital brand experiences til Hjaltelin Stahl

Læs også: Direktør for data og media til Gorm Agency, executive director til iProspect, digital chef samt event & partnerskabschef hos Global Equistrian Group, public affairs director til Rud Pedersen, CCO til Mammashop.dk. Samt nye medarbejdere til Plotworks, indskov Communication, Ecooking, Mercell Danmark, Lead The Talent og fra vores egen verden: Kommunikationskonsulent til GRAKOM.

Produktionskoordinator til Plotworks
Nadja Ougaard Sørensen
er blevet ansat som produktionskoordinator hos Plotworks, hvor hun bl.a. skal arbejde med forskellige content-universer for DBA.

Nadja Ougaard Sørensen er uddannet bachelor i erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation fra CBS. Hun har tidligere været bl.a. projektkoordinator hos Revolt og junior media planner hos Mediacom.  


Nadja Ougaard Sørensen

Digital marketing specialist til Lindskov Communication
Niclas Jensen er ansat som digital marketing specialist hos Lindskov Communication. Her skal han arbejde med digitale løsninger, analyser og rådgivning om leadgenerering, konverteringsoptimering og marketing automation.

Niclas Jensen er uddannet pba i digital konceptudvikling fra KEA. 


Niclas Jensen

Fra Dentsu til iProspect
Torben Lyse Nielsen er ansat som executive director i iProspect. Han kommer fra en anden stilling i Dentsu-regi, som head of digital i Dentsu X (tidl. Vizeum). Tidligere har han bl.a. været digital account manager i Mindshare.

Torben Lyse Nielsen er uddannet kandidat i business administration and organizational communication fra CBS. 


Torben Lyse Nielsen

To medarbejdere til Global Equistrian Group
Peter Munk er ansat som head of digital  hos Global Equistrian Group. Senest har han været ansat som digital & ecommerce director i britiske The Meatless Farm Co. 

Peter Munk har tidligere været bl.a. head of ecommerce marketing i Salling Group, head of digital marketing Nordic/Benelux/Baltic hos Lego Group og new media manager hos Par No 1. 

Samme sted er Martin Thorbøll Pedersen ansat som head of partnerships & events. Han kommer fra en stilling som golf manager hos The Scandinavian. Tidligere har han bl.a. været key account manager i JS Danmark og golf operation & hospitality manager i Lübker Golf Resort. 

Martin Thorbøll Pedersen er uddannet bachelor i sport- og event management fra Professionshøjskolen University College Nordjylland. 


Martin Thorbøll Pedersen

Junior ecommerce manager til Ecooking
Pernille Flensted er ansat som junior ecommerce manager hos Ecooking. Hun kommer fra en stilling som SoMe & content manager hos OnlinePlus.

Pernille Flensted er uddannet bachelor i digital konceptudvikling og markedsøkonom fra Erhvervsakademiet Lillebælt. 

Marketing operations specialist hos Mercell Danmark
Mads Bak er tiltrådt en stilling som marketing operations specialist hos Mercell Danmark. Tidligere har han været marketingansvarlig i virksomheden. Tidligere har han bl.a. været kommunikationskonsulent hos Dansk Magisterforening, creative growth specialist hos Firmafon og customer marketing manager hos Relatel. 

Mads Bak er uddannet kandidat i medievidenskab fra KU.


Mads Bak

Souschef fra DF til Rud Pedersen
Martin Arnoldus tiltræder 1. maj som public affairs director hos Rud Pedersen. Han kommer fra en stilling som souschef, presse og sociale medier hos Dansk Folkeparti. Tidligere har han bl.a. været public affairs-chef i Landbrug & Fødevarer, chef for kommunikation og PA i Dansk Blindesamfund og konsulent for Kristian Thulesen Dahl på Christiansborg. 

Martin Arnoldus er uddannet kandidat i historie fra KU. 


Martin Arnoldus

CCO til Mammashop.dk
Tine Jermiin tiltræder 1. april som CCO for Mammashop.dk. Hun kommer fra en stilling som ecommerce manager hos BabySam.

Tine Jermiin har tidligere været ecommerce channel manger i Essity, chef for Coop Børn hos Coop Danmark og indkøber hos Arvid Nilsson. 

Nye medarbejdere til Lead The Talent
Christoffer Buch-Larsen er ansat som forretningsudvikler hos Lead the Talent. Senest har han været program officer hos Innovations Fonden. 

Christoffer Buch-Larsen har tidligere været bl.a. strategisk erhvervsudvikler i Region Midtjylland, country manager for it-virksomheden TeuSoft og konsulent i Niras. 

Sofie Lomholt er ansat som kommunikationsspecialist samme sted. Senest har hun været projektkoordinator og digital content producer hos Have. Tidligere har hun bl.a. været digital journalist hos DR. 

Sofie Lomholt er uddannet kandidat i informationsvidenskab fra Aarhus Universitet. 

Kommunikationskonsulent til GRAKOM
Emil Malte Simonsen er ansat som kommunikationskonsulent hos GRAKOM, der er erhvervsorganisation for grafisk kommunikation, medier og markedsføring. Her skal han arbejde med kommunikation og kampagneplanlægning på tværs af organisationens brancheforeninger. Han fortsætter desuden med at skrive for Bureaubiz og Creative Club, der er en del af Grakom. 

Emil Malte Simonsen er uddannet kandidat i litteraturvidenskab fra Københavns Universitet. 


Emil Malte Simonsen

Head of digital brand experiences til Hjaltelin Stahl
Søren Langkjer Ravn
er netop startet som head of digital brand experiences hos Hjaltelin Stahl. Han kommer fra Responsive, hvor han har været i knap fire år, senest som head of creative strategy. Søren Langkjer Ravn har også tidligere været hos bl.a. Magnetix.


Søren Langkjer Ravn

Gorm Agency udnævner direktør for data og media
Gorm Agency har udnævnt Simon Westphall Pansch til direktør for bureauets data- og media afdeling.

Simon Westphall Pansch er cand.merc. i marketing fra CBS og kommer fra en stilling som data Oos & analytics specialist. Han har forud for det også arbejdet som online marketing specialist samme sted.

I sit nye job skal Simon Westphall Pansch videreudvikle bureauets ydelser inden for datadrevet marketing.

Han erstatter Kenneth Mørk på posten, som fremover helliger sig sit virke som account director og partner i Gorm Agency.


Simon Westphall Pansch