No Zebra gearer op med to nye medarbejdere

Med en Online Marketing Specialist og en kontaktchef styrker No Zebra salget og tilbyder samtidig et nyt forretningsområde.

Den 4. oktober tiltræder Lars Christian Hessellund den nyoprettede stilling som Online Marketing Specialist hos webbureauet No Zebra.

Ifølge No Zebra har Lars det sorte bælte i bl.a. SEO, SEM, Affililate annoncering og Google Analytics og har rådgivet og effektiviseret online markedsføring for en række virksomheder – heraf tre år som selvstændig.

Lars skal være med til kickstarte Analyse og Søgemaskineoptimering som nyt forretningsområde hos No Zebra. Et forretningsområde, som har til formål at forbedre webbureauets mange kunders online annoncebudget og udbytte heraf.

Lars er uddannet inden for international handel og markedsføring samt IT-teknologi og er Google Advertising Professional.

 

 Dennis Smed Østergaard

Dennis Smed Østergaard starter samme dag som kontaktchef. Han bliver ansvarlig for at styrke og udbygge bureauets kunderelationer og salgsprocesser.

Dennis har tidligere hjulpet virksomheder og organisationer i alle størrelser med udvikling og optimering af deres online univers. Hos No Zebra skal han videreføre disse kompetencer og være med til at udvikle nye og eksisterende kunder i forhold til indsigter i markedet, strategi og kreativitet.

Dennis er uddannet HD (A) og kommer fra en stilling som salgs- og marketingchef i webbureauet Meteorit og har også en fortid hos kommunikationsbureauet Medieministeriet.