Hos Charlie Tango skal Martin Schultz som strategisk rådgiver hjælpe virksomheder med at udvikle sammenhængende kundeoplevelser og omkostningseffektive digitale løsninger ved at kombinere forretningsstrategi, kreativitet og teknologi.
Martin var medstifter og direktør i det kreative digitale bureau Plant fra 2006-2017, som havde fokus på udvikling af apps, hjemmesider og digitale kampagner. Han har efterfølgende drevet selvstændig konsulentvirksomhed med fokus på marketing, digital udvikling og UX og med kunder som Coop, Adform, Microsoft og Kræftens Bekæmpelse.
Som direktør i Plant var han iværksætter af ungdomsprisen DIA Future, samt Plants ”Agency & Tech” bureautelt til DHL. Han har også været aktiv i juryarbejdet i mange af Danish Digital Awards og Danish Internet Awards leveår, samt i bestyrelsen for ADDA (Association of Danish Digital Agencies) og efterfølgende i IT Branchens UX-udvalg.
Karrieren startede hos Microsoft og Adtomic. Tilbage i 2002, var Martin desuden med til at grundlægge GAME, som er en NGO med fokus på gadeidræt og i dag har aktiviteter i knap 10 lande.
Han er uddannet cand.merc. (Management of Technology) fra CBS.