Jakob Norgaard Mortensen bliver kommerciel direktør i det digitale kommunikationshus Combine i Aalborg, hvor han får det samlede salgs- og marketingansvar.
Det indebærer bl.a. ledelse af forretningsområderne i Combine samt produktudvikling, forretningsudvikling og markedsføring for Combine.
Første opgave bliver at skærpe Combines profil, modne produktpaletten, øge synergiskabelsen på tværs af Combine samt at sikre styring af ordre- og pipeline-flow.
Jakob kommer fra en stilling som forretningschef i Netimage, som han i 1997 var medstifter af.
I april 2013 blev Netimage opkøbt af Nordjyske Kommunikation med det formål at integrere det digitale bureau med Combine.
Ny Forretningschef i Netimage bliver Thomas Bro, der hidtil har været kreativ chef i virksomheden. Hans ansvar bliver at videreudvikle forretningsområdets løsninger og kompetencer.
I februar i år afsluttede Thomas Bro en mini MBA.
Fakta
Combine består af fire markedsrettede forretningsområder; SHRPA, Netimage, Signio og Digitales og to store kompetenceområder indenfor systemudvikling og it infrastruktur. Kompetencerne omfatter software- og webudvikling, interaktionsdesign, mobil apps, digital skiltning, e-handelsløsninger, booking- og billetsystemer, touch og multitouch, og kundelisten omfatter bl.a. Det Nye Universitetshospital i Aarhus, NORDJYSKE Medier, Kia Motors, Aalborg Lufthavn, Region Nordjylland, danske og udenlandske naturparker og museer, Louis Nielsen, Hummel, Visit Nordjylland, TV2, Aalborg Lufthavn, Interflora, Bianco Footwear, Q8 Danmark, OKQ8 i Sverige, SSP Norge og SSP Danmark.