Ny markedsdirektør til Nordjyske Medier

Kåre Berenthz-Nicolaisen har tidligere arbejdet som digital chef for Arla Danmark.

Nordjyske Medier styrker ledelsen med ansættelsen af ny markedsdirektør, som er udset til at løfte den nordjyske mediekoncern digitalt.

De har ansat Arlas digitale marketingchef, Kåre Berenthz-Nicolaisen som ny markedsdirektør, som fremover skal stå i spidsen for den nordjyske mediekoncerns digitale omstilling.

Tilgangen af Kåre Berenthz-Nicolaisen sker som bekendt i kølvandet af en større omlægning af den nordjyske mediekoncerns øverste ledelse, hvor den kommende markedsdirektørs primære opgave, først og fremmest bliver at sætte skub i koncernens digitale transformation. 

Kåre Berenthz-Nicolaisen kommer fra en stilling som digital chef for Arla Danmark og har tidligere arbejdet som digital marketingchef hos Dansk Supermarked og Brand Manager for Cembrit Holding.