Ny profil på FrontPages digitale forpost

Louise Vittrup har sat sig i det digitale førersæde og styrer bureauets digitale samarbejder

I løbet af foråret har FrontPage PR og Kommunikation haft vokseværk. De har vundet en række kunder i konkurrencer og har i samme ombæring ansat nye kræfter for at styrke kompetencerne inden for webkommunikation og sociale medier.

Louise Vittrup er blevet ansat som digital kommunikationskonsulent. Hun har en fortid i Udenrigsministeriets web-afdeling og modebranchen og er cand. IT i digital design og kommunikation fra IT-Universitetet.

Men det er hovedsageligt uden for landets grænser, Louise har høstet sin erfaring. Hun har bl.a. arrangeret en stor konference for illustratorer i Namibia.

Hun er født i Danmark men opvokset i Colombia og Costa Rica og uddannet i USA med en grad i visuel kommunikation og illustration fra Savannah College of Art and Design i Georgia, USA.

For direktør Kirsten Dinesen er der ingen tvivl om, hvem der vinder mest på den nye ansættelse.

“Louise er en kæmpe gevinst for FrontPage. Hun giver et markant løft til vores kompetencer på digitale og sociale medier. Der er vist ikke længere tvivl om at de sociale medier er essentielle for virksomheders PR, men der er helt ny interesse for de mere avancerede sammenhænge mellem sociale medier, webkommunikation og mere traditionelle PR budskaber. Det er især her, Louises ekspertise kommer ind. Hun har en taktisk stærkt blik for relevant indhold for pressen og kunderne, og hun har en stærk fornemmelse for, hvornår man bedst timer sin tilstedeværelse i den digitale informationsøkologi”, siger Kirsten Dinesen.