Ny Joint Creative Director er Thomas Nørgaard. Han har de sidste 12 år arbejdet som tekstforfatter og kreativ ansvarlig på en række forskellige bureauer, senest som senior kreativ hos Zupa, og inden da som kreativ chef på Plant.
Thomas Nørgaard har bred erfaring med forskellige medier. De seneste år har han dog hovedsagligt arbejdet digitalt med tilrettelæggelse af kampagner, sites, sociale medier og digitale platforme for kunder som Microsoft, Folkekirkens Nødhjælp, Danske Bank og Top Toy.
Den nye Senior Art Director er svenskeren Daniel Zander.
Siden 1999 har han arbejdet med design for kunder i både Sverige, Tyskland og Danmark, blandt andre Sony Ericsson, E.ON, Kockums, Sveriges Television og Bertelsmann.
Senest har Daniel arbejdet med design og konceptudvikling i afdelingen for børn og unge på DR.
Daniel Zander er dermed ikke kun digital designer, men har også erfaring fra TV, motion design, reklamefilm og print.
Han beskriver da også sig selv som ‘analog i hjertet, men med den ene fod i den digitale og den anden fod i den fysiske verden’.