Ogilvy Activation og Ogilvy Danmark ansætter

En business director til Ogilvy Activation og en digital junior planner til Ogilvy Danmark.

Efter knap 12 år som partner hos Mantra, har Henrik Hjælmhof rykket stolen 60 meter længere hen ad gaden.

Henrik er netop begyndt som Business Director i Ogilvy Activation  med ansvar for British American Tobacco.

Henrik har sagt ja til at arbejde med British American Tobacco, fordi det er en top-professionel og indsigtstung kunde, hvor sammenhængen mellem forretning, brandstrategi og markedsføringsmæssig kreativitet kan optimeres.

Tidligere har Henrik været på flere andre bureauer samt arbejdet med kvantitative og kvalitative analyser.

En Cand. Merc. i Afsætning suppleret med Marketing & Communications fra Melbourne Business School i Australien udgør den uddannelsesmæssige bagage.

 

Caroline Morell Asmussen er ny Digital Junior Planner i Ogilvy Danmark og Digital Project Manager på IBM.

Som medlem af planner-afdelingen arbejder Caroline på tværs af bureauets enheder.

Caroline har været studentermedhjælp i Ogilvy de seneste 2 år, mens hun færdiggjorde sin M. Sc. Brand & Communication Management på CBS.

Hun har også etableret Networking Night, for at koble studiet med reklamebranchen.