PL & Partners ansætter seks digitale profiler

De seks nye profiler hos PL & Partners er Mark Thom, Søren Dyrberg Bundgaard, Pil Christensen, Rasmus Nielsen, Patrick Meyer og Anja Christensen.

Det digitale mediebureau PL & Partners udbygger sin specialistafdeling og ansætter tre paid social specialists og en junior paid social specialist. Specialistafdelingen er dermed fortsat den klart største i bureauet.

Søren Dyrberg Bundgaard tiltræder stillingen som paid social specialist.

Hos PL & Partners vil han få ansvar for at udarbejde, eksekvere strategier og roadmaps for den enkelte kunde i henhold til Facebook-annoncering. Derudover kommer han til at stå for at skabe indsigt i samt analysere kundeadfærd og herudfra optimere annonceringsmulighederne for bureauets kunder.

Søren Dyrberg Bundgaard kommer fra en stilling som digital business consultant fra web-bureauet Redweb. Han har erfaring med rådgivning af kunder i henhold til online strategier, salg og udvikling af løsninger baseret på CMS, E-commerce, marketingautomation fra blandt andre GroupM og Friday.

Han har en bachelorgrad i International Sales & Marketing fra Copenhagen Business Academy.

Mark Thom tiltræder også PL & Partners som paid social specialist. Mark har erfaring fra blandt andre Eniro som Digital Account Manager, samt fra eget bureau, MT Inbound, hvor han beskæftigede sig med at udvikle digitale løsninger inden for e-mail-marketing, Facebook og Adwords til kunder.

I henhold til uddannelsesmæssig baggrund kommer Mark Thom med en HHX.

Ligeledes tiltræder Pil Christensen i stillingen paid social specialist og vil hos PL & Partners varetage samme ansvarsområder som Søren Dyrberg Bundgaard og Mark Thom.

Hun har blandt andet erfaring med paid media og lead research fra blandt andre IIH Nordic og Altinget.

Pil Christensen er nyuddannet cand.merc.(kom.) fra Copenhagen Business School.

Sidste profil i afdelingen er Rasmus Nielsen, som ansættes som junior paid specialist.

Han vil på sigt komme til at varetage samme opgaver som de tre ovennævnte profiler efter et længere og grundigere onboarding-forløb, der vil inkludere praktisk og teoretisk erfaring.

Han kommer fra en HHX-uddannelse.

Udover specialistansættelserne opruster PL & Partners også ved at ansætte en client Manager og en digital content manager.

Patrick Meyer tiltræder stillingen som client manager og skal hos PL & Partners rådgive eksisterende og potentielle kunder i at udtænke markedsføringsstrategier.

Han kommer fra en stilling som digital projektleder hos Vertic og har erfaring med blandt andet kundekontakt, projektøkonomi, tidslinjeadministrering, ressourceadministrering, inbound-salg og digital rådgivning.

Patrick Meyer har en bachelorgrad i Interkulturel Markedskommunikation fra Copenhagen Business School.

Anja Christensen tiltræder stillingen som digital content manager hos PL & Partners, hvor hun får til opgave at italesætte og eksternt kommunikere eksisterende og ny viden omkring Facebook-annoncering.

Med erfaring inden for blandt andet digital kommunikation og marketing, branding og journalistisk arbejde fra blandt andre Copenhagen Business School og Bureaubiz er Anja Christensen godt rustet til at varetage stillingens ansvarsområder.

Af uddannelsesmæssig baggrund holder hun en cand.ling.merc. med specialisering i interkulturel marketing fra Copenhagen Business School.