Primetime ansætter head of insights and behaviour

Jesper Claus Larsen kommer fra DMA Research.

Kommunikations- og reklamebureauet Primetime, der for nyligt gennemførte et generationsskifte i virksomhedens ledelse, ansætter Jesper Claus Larsen om head of insights and behaviour. Her får han ansvaret
for at drive virksomhedens rådgivning inden for indsigter, adfærdsdesign, analyse og evidensbaseret rådgivning. 

Jesper Claus Larsen kommer fra DMA Research, hvor han er direktør. Han har i mere end 20 år omsat data, viden og informationer til indsigter, strategi, forretningsudvikling og kommunikation, bl.a. som analysechef for Socialdemokratiet på Christiansborg, hvor han havde ansvaret for partiets analysearbejde, og senere som chefrådgiver hos Advice og PostNord.

”Med Jesper styrker vi vores evne til at skabe værdi for kunderne, og vi får en person ombord med erfaring fra en række spændende virksomheder og organisationer,” siger Casper Hyldekvist, managing partner i Primetime.

Jesper Claus Larsen har en kandidatgrad i statskundskab fra Københavns Universitet, er tilknyttet Danmarks Medie- og Journalisthøjskole som ekstern lektor, hvor han underviser i politisk kommunikation
og kampagne. Endelig er han vært på podcasten ”Pollster”.