Pensure ansætter ny CMO

Thomas Kjølhede kommer senest fra Moxii.

Thomas Kjølhede er ny CMO hos tech-firmaet Pensure. Her skal han være ansvarlig for Pensures vækststrategi. 

Han kommer senest fra Moxii og har tidligere været ansat i virksomheden Usertribe, hvor han både har siddet med ansvaret for deres marketing, strategi og vækst. Udover selv at starte virksomhed, har han hjulpet adskillige andre startups som ekstern konsulent.

Før han trådte ind i iværksætterverdenen, havde han sin daglige gang på direktørgangene hos Tryg og TDC.

“Vi ledte efter en med tyngde, drive og erfaring til at bygge en stærk strategi og plan for vores vækst, som samtidig også er i stand til at kunne eksekvere det hele. At Thomas Kjølhede er så passioneret er kun en bonus, der gør, at mindsettet er på plads fra start i forhold til at være en del af Pensure. Det siger sig selv, at en CMO der kan lægge strategien og samtidig lavpraktisk føre den ud i livet, er et godt match til Pensure,” udtaler medstifter og CEO Frederik Dannevang.

Thomas Kjølhede er udannet som master of Sciene (MSc) in Economics and Businss Administration, International Business fra Copenhagen Business School.