To nye direktører hos Brandhouse

Joachim Rosenstand bliver ny kreativ direktør hos Brandhouse og Thomas Hedegaard indtager en ny rolle som COO.

Joachim Rosenstand bliver ny kreativ direktør hos Brandhouse. Her overtager han stafetten fra Mikkel Elung, som har ønsket at holde en pause fra reklamebranchen for at forfølge en række ønskeprojekter som selvstændig.

Joachim Rosenstand har de seneste år arbejdet med sit eget bureau Storyland og med uddannelse af unge kreative som adjunkt på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Tidligere har han været kreativ direktør hos blandet andet Y&R, Republica, JWT og Rosenstand & Kyllebæk.

”Vi er meget glade for at kunne byde Joachim Rosenstand velkommen her hos Brandhouse,” fortæller Stiig Binggeli, ejer af Brandhouse Gruppen. ”Joachim Rosenstand er en meget dygtig og erfaren konceptmager, og udover at løse egne opgaver vil han også få et ledelsesmæssigt fokus på at finde stærke konceptudviklere og sammensætte unge talentfulde teams.”

Thomas Hedegaard, som har været hos Brandhouse siden 2015 som client service manager, er samtidig udnævnt til COO i virksomheden. I den nye rolle får Thomas Hedegaard det overordnede ansvar for integrering og koordination af bureauets ressourcer.

Han har tidligere været hos DDB og CO/PLUS samt været marketingchef for Telia og Robert Bosch.