To nye kollegaer til Operate

Frederick S. K. Larsen og Anita Lykke Fetterlein Klausen er de nye profiler hos Operate.

Frederick Sebastian Kjær Larsen er ny activationspecialist med fokus på digital kommunikation og sociale medier hos Operate. Hos Operate skal han bruge sin viden omkring sociale medier og samspil mellem platforme til at rådgive kunder om, hvordan de opnår en sammenhængende og stærk kommunikationsstrategi.

Han kommer fra en stilling hos Viasat og Danmarks Radio.

Frederick Sebastian Kjær Larsen har læst Film- og medievidenskab på Københavns Universitet med en tillægsuddannelse i journalistisk formidling. 

Anita Lykke Fetterlein Klausen er ny activationspecialist med fokus på digital kommunikation og sociale medier hos Operate. 

Hun kommer fra en stilling som head of social og kampagneleder i Bolius. Her har hun de sidste 4 år arbejdet med udviklingen af sociale medier og kampagner i organisationens projekter, med samarbejdspartnere som Realdania, Tryg og DAC. 

Sideløbende har Anita Lykke Fetterlein Klausen haft sin egen virksomhed, som har fokus på at undervise og rådgive i neuromarketing. Det er også i sin egen virksomhed at hun har podcasten Digitale Tanker og er medforfatter til blandt andet Grundbogen i digital markedsføring samt Pas på mig! Jeg er ny i branchen.

Hun sidder i Advisory Board hos e-mærket.