Ungdomsmedienetværk ansætter tre medarbejdere

Den danske gren af det globale ungdomsmedienetværk har netop ansat specialister inden for social design og PR samt en producer.

Jonas Hartz får ansvaret for strategic partnerships.

Han er specialist i social design, oplevelseskommunikation og idé- og konceptudvikling og har erfaring med arbejde i krydsfeltet imellem kulturformidling og branding.

Jonas Hartz har tidligere arbejdet med kunder som VEGA, Carlsberg, Georg Jensen, Wood Wood og adidas.

Kristina Rohde skal arbejde inden for området PR og Social.

 

Hun har en baggrund inden for kommunikation og journalistik med speciale inden for presse, tekstforfatning og branding.

Kristina har bl.a. været med til at markedsføre danske produkter på det internationale marked og har tidligere boet i New York, Amsterdam, Strasbourg og London.

Ian Moore er ansat som producer..

Samtidig er han tilknyttet bar/restaurant Fortunen som booker, DJ og event manager.

Ian har arbejdet med store danske og internationale kunstnere og musikere inden for hip-hop, garage rock, punk og elektronisk musik.

Desuden har han været med til at drive og åbne Københavns populære in-sted Bakken i Kødbyen.

Om VICE Media Denmark:
VICE Media Denmark er den danske gren af det globale ungdoms-medienetværk, der ofte har provokerende indhold. VICE Media Denmark’s bloggernetværk har 650.000 unikke læsere i Danmark og håndterer både danske og internationale brands.