Efter påske gik Nemlig.com ud med en ny kampagne, hvor tv-værten Felix Smith spørger ”Hvad laver du, mens nemlig klarer indkøbene?”, og hvor tv spiller en større rolle end nogensinde før.
Kampagnen markerede samtidig nye bureausamarbejder – ikke blot med Suzumuchi, som Bureaubiz beskrev, men også et nyt mediabureau.
Hidtil har Nemlig.com selv håndteret medieindkøb, men i forbindelse med den nye kommunikationsplatform, har onlinesupermarkedet indledt et samarbejde med Mindshare.
”Samarbejdet med Mindshare har allerede tjent sig ind, da der er opnået væsentlige besparelser i forhold til de tilbud, vi selv havde fået. Dertil kommer kvalificeret rådgivning og anbefalinger i forhold til at optimering af valg af tv-stationer, samt optimering i forhold til programvalg og den afviklede kvalitet,” siger David Demsitz, salgs- og marketingdirektør hos nemlig.com, til Mindshares nyheds-site.
Han suppleres af kontaktdirektør hos Mindshare, Henrik Kraglund:
”Vi kan ud fra vore analyser se et stort potentiale for nemlig.com, og den succes vil vi gerne være en del af. Samtidig har vi i Mindshare fokus på udfordrervirksomheder, der gerne må være digitalt funderet.”