“Don’t tell it. Show it,” lyder et gammelt mantra. Og det har PR-platformen Mynewsdesk taget til sig.
Mynewsdesk er en stor nordisk PR platform, og man har nu lanceret en kampagne for sig selv under titlen 100 Million Reach Challenge.
Den indebærer, at Mynewsdesk giver en PR-kampagne til en virksomhed – og samtidig udfordrer sig selv til at fortælle vinderens historier så godt via platformen, at man når ud til 100 millioner mennesker.
“Vi vil udfordre vores kunder til at turde mere, når de fortæller deres historier. For at gøre det, må vi også udfordre os selv”, siger Katrine Barslev, marketing- og kommunikationsansvarlig hos Mynewsdesk Danmark, og fortsætter:
“100 Million Reach Challenge bliver en måde for os at bevise, at man kan nå ud til de rette mennesker på den rette måde og tidspunkt – og derigennem få millioner i tale.”
Mynewsdesk skal nu igang med at finde en virksomhed, der gerne vil nå ud til så mange mennesker. Man kan se mere her.