Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Camilla Ramby bliver ansat i en nyoprettet stilling.

Camilla Ramby er blevet ansat i Nilfisk som global CMO. Hun kommer fra Danske Bank, hvor hun var senior vice president for brand, marketing & communication. Desuden har hun erfaring fra 10 år i teleindustrien, bl.a. som senior vice president & head of marcom hos TDC Group.

Hos Nilfisk tiltræder hun i en nyoprettet stilling efter, at marketing-området er splittet ud fra produkter og services.

Tidligere var Tina Mayn, der nu er holdt op, ansvarlig for products & services & marketing. Mens Camilla Ramby således får det globale ansvar for marketing, har products & services fået Lars Gjødsbøl som chef. Begge to bliver en del af den 12 mand store globale gruppeledelse.

Om sit jobskiftet siger Camilla Ramby:

”Jeg ser et stort potentiale i at optimere den globale marketingindsats hos Nilfisk. Det er et velkendt brand med en lang historik, så der er meget at bygge på. Samtidig er der en spændende
teknologiudvikling i gang på tværs af forretningen med et forøget fokus på robotics og intelligent brug af data,” siger hun og fortsætter: ”Der er allerede igangsat en digital transformation af
marketingområdet, og jeg glæder mig til at accelere den udvikling.”

Og hos Nilfisk er man selvfølgelig tilfredse med ansættelsen af Camilla Ramby:

”Vi glæder os til at byde Camilla velkommen i det globale ledelsesteam hos Nilfisk. Hun er et særdeles godt match i forhold til den transformationsproces, vi er i gang med på tværs af
organisationen, hvor optimering af kunderejsen er centralt i forhold til at styrke vores position indenfor det professionelle segment yderligere,” siger Hans Henrik Lund, CEO for Nilfisk.

 

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Bureaurapporten trykt og digitalt
  • Bureaubot
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • To årlige gå-hjem-møder
Køb nu

Kommentarer