Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Bureauet er valgt efter en pitch mod to andre, og der er tale om et fast samarbejde.

Nørgård Mikkelsen kan nu skrive TDC på kundelisten. Ikke bare med et projekt men som en fast bureau-partner.

Opgaven gælder selskabets retail-kommunikation og er vundet i en pitch mod to andre bureauer.

“Vi har 50 butikker rundt om i landet, og dem vil vi gerne gøre noget for at drive kunder ned til. Og det er det, som Nørgård Mikkelsen skal hjælpe os med,” siger TDCs marketingdirektør, Camilla Ramby.

Hun understreger dog samtidig, at opgaven grundlæggende handler om retail kommunikation og at Nørgård Mikkelsen således skal tænke retail som 360 graders kommunikation.

Der er flere værktøjer i spil. F.eks. udsender TDC en tilbudsavis en gang om måneden. Men herudover arbejder TDC også med et guide-koncept.

“Det er en rådgivningsfunktion, som både henvender sig til nye brugere af en smartphone og dem, der skal i gang med deres sjette iPhone. Det er et koncept, som vi satser på, og som vi meget gerne vil videreudvikle,” siger Camilla Ramby og fortsætter:

“Det er selvsagt en funktion, som også fungerer godt på nettet, og man kan sagtens forestille sig, at en kunde starter på vores Facebook-side for derfra at komme over på vores eget site, og så måske komme ned i butikken.”

Camilla Ramby fortæller videre, at Nørgård Mikkelsens opgave handler om både strategi og kreativitet.

“Opgaven handler bredt om vores retail kommunikation, og vi har valgt Nørgård Mikkelsen, fordi de både er strategisk stærke på retail, men også er gode til at eksekvere,” siger Camilla Ramby.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club