Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Efter en nyudviklet brandidentitet i efteråret, er GLS nu ude med en kampagne på det danske marked. Kampagnen er udviklet af Nørgård Mikkelsen, og filmene er produceret af MetteLise Film. Se dem her.

I efteråret fik GLS en ny brandidentitet udviklet af Dentsu Achtung! Amsterdam. Nu er GLS ude med en kampagne på det danske marked, som er udviklet af Nørgård Mikkelsen.

Kampagnen med titlen ‘Er det vigtigt for dig, er det vigtigt for os’ formidles emotionelt, skriver de i en pressemeddelelse, og består af en række korte og lidt længere film til TV, digitale og sociale medier. Filmene er produceret af  MetteLise Film og instrueret af Michael Gug Kongshaug. 

”Vi er meget bevidste om, at vi ikke bare leverer pakker fra A til B. Vi leverer minder, overraskelser og ikke mindst forventningens glæde. Det er dét, vi fokuserer på i vores nye kampagne. Hver eneste forsendelse er vigtig for både afsender og modtager, og det er altafgørende for os at leve op til den tillid, de bogstavelig talt lægger i vores hænder. Det er et ansvar, vi gør os umage for at leve op til hver dag. Og det afspejles heldigvis også i vores ratings på Trustpilot,” siger Jana Hartwich, director IT & Commercial Services.

Se to af filmene her:

 
 
 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club