Nordea-Fonden skifter målgruppe

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Fonden sætter de unge på dagsordenen med to nye film. Fireball har eksekveret. Se filmene her.

Som en af Danmarks samfundsopbyggende fonde har Nordea-fonden det seneste år arbejdet målrettet på at øge synligheden i den danske befolkning.

Til at hjælpe sig, valgte fonden sidste år Fireball, som stod bag kampagnen: ‘Det gode liv i byen’.

Dette års tema bliver de unge og også her står Fireball bag kampagnen.

Fonden har afsat op til 100 mio. kroner til at støtte projekter, der fremmer ‘Det gode, unge liv’ og Nordea-fondens kommunikationschef, Tine Wickers, glæder sig til at se effekten af den nye kampagne:

”Vi kan se, at samarbejdet med Fireball har været med til at styrke vores profil det seneste år. Vores strategi om at køre en årlig kampagne, hvor vi forener vores virkefelter i et fælles tema, giver os større gennemslagskraft.”

Udover de to film kører kampagnen bl.a. på outdoor, dagblade og på Facebook.