Nordisk bilbudget skifter mediabureau

FiG

Mindshare må vinke farvel til British Car Import, der rummer mærkerne Jaguar og Land Rover.

Det er ikke de største bilmærker i Danmark – til gengæld er der tale om meget klassiske brands.

Det drejer sig om Jaguar og Land Rover, der importeres af British Car Import, og her har man nu valgt et nyt mediabureau til at hjælpe med markedsføringen.

Mindshare må sige farvel, mens IUM kan sige goddag til den nye kunde, og adm. dir., Michael Thim, er glad for at kunne sige goddag til netop to luksusbrands.

”Det gør mig stolt, når spændende mærker som Jaguar og Land Rover vælger os for vores integrerede approach med en bred produktpalette, en kvalitativ tilgang til mediaplanlægning,” siger Michael Thim i en pressemeddelelse.

I samme meddelelse forklarer Hanne Christensen, der er Nordic PR & Marketing Manager, om valget:

”IUM har på tydeligste vis demonstreret, at de er stærke i det internationale koordineringsarbejde, hvor systemerne skal gøre det hurtigt og smidigt at træffe de optimale beslutninger, samtidig med at de har en dyb, dyb indsigt i de nye mediaplatforme. Herudover har de en meget integreret forståelse for vores forretning, vores målgrupper og de midler der skal til for at vi i fællesskab kan nå de opsatte målsætninger.”