Nordjysk bureau overtager over 40 kundeforhold

Julie Kolbeck
julie@kforum.dk

Konxion overtager mere end 40 kundeforhold fra konsulent- og udviklingsbureauet Combine.

Sidste år opkøbte Konxion det aarhusianske online marketingbureau Adeffect samt designbureauerne Randorff og leogriffin.dk. Nu ekspanderer bureauet igen.

Fra og med i morgen udvides det digitale bureau Konxion med kompetencer inden for webplatformen Typo3 og overtager i sammen ombæring 40 eksisterende kunder, samt de tilhørende medarbejdere, fra konsulent- og udviklingsbureauet Combine.

Udvidelsen sker i forbindelse med Combines fokus på udvikling af større e-handel samt specialløsninger for nationale såvel som internationale kunder.

Partner og kommerciel direktør i Combine, Lars Bojer Kanstrup, siger:

”Vi arbejder hele tiden målrettet på at styrke og fokusere vores kerneforretning. I den sammenhæng har vi vurderet, at antallet af kundeforhold, over et bredt udvalg af størrelser og segmenter, er en begrænsning for vores ambitionsniveau i forhold til bl.a. viden, udvikling, relationer og i sidste ende vækst.”

Hos Konxion, der i øvrigt er blevet udnævnt til Børsen Gazelle virksomhed for syvende år i træk, glæder man sig over udviklingen.

“Det er en naturlig udvikling for Konxion at opruste yderligere – også på dette felt. Vi oplever en stigende efterspørgsel på web-løsninger, der er tilpasset en digital verden. Vi er total samarbejdspartner i modern marketing mixet og glæder os over at vi fremover har endnu flere kunderelationer at trække på,” siger Thomas Thomsen, der er administrerende direktør i Konxion.