Af peng

Efter en bureauscreening og en pitch har Thy-Mors Energi med 44.000 kunder – og medejere – valgt et bureau til opgaven at rebrande selskabet.

Det aarhusianske bureau Pravda har fået til opgave at løse en rebrandende opgave for Thy-Mors Energi, der er et kundeejet el- og fiberselskab med ca. 44.000 kunder i Thy, på Mors og Thyholm.

Opgaven lyder konkret på at skabe værdisynlighed mellem el- og fiberselskabets ydelser og regionens borgere – og vel at mærke borgere, der ikke kun er kunder, men medejere.

Bureauet er valgt til at skabe langsigtet effekt:

”Vi har en stor opgave med at få forklaret, at vi er andet og mere end et el- og fiberselskab. Vi er en integreret del af de forskellige lokalsamfund, som vi støtter på forskellig vis – og det er vigtigt, at budskabet om vores ydelser og rolle træder tydeligere igennem end i dag,” siger Søren Rigborg, der er markedschef i Thy-Mors Energi.

Pravda blev valgt efter en screeningproces og efterfølgende bureaukonkurrence, og Søren Rigborg fremhæver i en pressemeddelelse, at bureauet ”gav meget af sig selv i forløbet” og formåede ”at skabe sammenhæng mellem indsigter om lokalområdet, vores produkt, kunder og en stærk, kreativ position”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club