I juni 2018 købte ATP, PFA, PKA og australske Macquarie TDC Group for over 40 milliarder kroner. TDC Group blev i den forbindelse opdelt i to selvstændige enheder: Nuuday og TDC Netco.
Nu er ejeren ved at etablere Nuuday som et selvstændigt selskab, og i samme moment etablerer man en ny enhed: Communication & Branding.
Til at stå i spidsen for denne enhed har man ansat Stine Hove Marsling, der dermed får ansvar for intern og ekstern kommunikation, branding, Public Affairs og CSR. Hun kommer fra et job som direktør for people, CSR & external relations i Danske Spil A/S,
Under communication & branding har man ansat Michael Gamst som chef for branding-afdelingen, som dermed kommer til at referere til Stine Hove Marsling. Han kommer fra Nykredit, hvor han var SVP brands & marketing development. Han kender i øvrigt tele- og underholdningsbranchen fra sin tid i Telenor, Sonofon og Playstation.
Om de to nyansættelser siger Michael Moyell Juul, CEO i Nuuday i en pressemeddelelse:
”Det er helt afgørende, at vi får samlet de kræfter, der skal fokusere på at udvikle og styrke Nuudays omdømme samt positionering i markedet i ét team. Med Stines erfaring fra både Danske Spil, Lundbeck og Christiansborg er hun den helt rette til at videreudvikle og styrke positioneringen af Nuuday og vores brands i markedet og hos vores interessenter.”
Han fortsætter:
”Michael er en erfaren CMO, der har skabt stærke resultater og stor synlighed i sine tidligere jobs. Han har stor forretningsforståelse, og hans erfaring med datadreven marketing og hans kundeorienterede tilgang vil helt sikkert styrke både Nuuday som virksomhed og samspillet mellem vores ni brands.”
Nuuday har ni brands i porteføljen: YouSee, Telmore, Eesy, Hiper, YouTv, Blockbuster, TDC Erhverv, NetDesign og Relatel.