Codan lancerede for nylig sin nye platform, Codan undersøger. Den nysgerrige og indsigt-leverende kommunikation omfatter ikke kun privat-markedet, men også erhverv.
Og når forsikringsselskabet i denne uge går i luften med sin anden kampagne under det nyudviklede brand, er temaet sundhed – vel at mærke i danske virksomheder.
Kampagnen bygger på indsigten om, at danske virksomheder forsikrer deres maskiner bedre end deres medarbejdere – det kan virke provokerende, især når man – som det ses i nedenstående film – forinden har hørt skåltale-reaktionen, at mennesker – så absolut – er vigtigst for en virksomheden.
Mange virksomheder kender imidlertid ikke konsekvenserne af langvarig sygdom. Udover at skulle undvære en medarbejder i en længere periode, har det også indflydelse på bundlinjen. Kampagnen undersøger denne indsigt og fastslår, at danske virksomheder kan reducere medarbejderfravær og opnå en sundere bundlinje via Codan Sundhed – og lancerer i den forbindelse med en beregner, der kan ses her.
Kampagnen vil køre på tv, i radio, på digitale platforme (bannere, Facebook, LinkedIn, YouTube mv.) samt mails til eksisterende kunder.