Af FiG

Kristian Koch erstatter Casper Gregersen, der har valgt at blive mediedirektør.

Forleden annoncerede AFA JCDecaux, at man havde ansat en ny kommerciel direktør i skikkelse af Casper Gregersen. Han kom fra et job som COO hos Vizeum.

Her har man klaret afgangen med en intern udnævnelse. Den hidtidige digitale direktør, Kristian Koch, er nu blevet COO.

“Caspers afgang har givet mig mulighed for at ændre på organisationen og jeg har ikke behøvet lede ret længe efter løsningen. Kristian har mange års mediebureau erfaring og har været hos os som digital direktør siden 2010. Kristian vil udover at træde ind i sin nye stilling fortsat fastholde ansvaret for Vizeums udvikling på det digitale område. For mig er det en helt naturlig udvikling for Vizeum at få bragt et stærkt digitalt mindset endnu tættere på forretningen,” siger adm. dir. Martin Baaring.


“Jeg ser det som en fantastisk mulighed, at jeg med udgangspunkt i min baggrund og erfaring kan være med til at skabe fundamentet for hvordan vi organiserer Vizeum til at matche vores kunder fremadrettet,” siger Kristian Koch

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club