Define Energy Drink hedder den nye energidrik, som netop er kommet på markedet.
I første omgang skal drikken markedsføres via sampling, sociale medier og PR. Senere forventer man at koble et reklamebureau på.
Initiativtageren, Bill Boyd, er uddannet kok, har haft egen restaurant og været køkkenchef på Skovridderkroen.
Sidste år udviklede han en ’ny naturlig energidrik, der udelukkende indeholder naturlige råvarer’ og med selskabet Define Energy Dring lancerer han og partneren Christian Deijenberg nu drikken på det danske marked.
Christian Deijenberg, som er ansvarlig for den kommercielle og forretningsmæssige del, fortæller om arbejdet med at lancere drikken:
“Vi har valgt at anvende forskellige eksterne samarbejdspartnere i forbindelse med lanceringen af Define Energy Drink. Vi tager os selv af at markedsføre produktet på de sociale medier. På PR-siden bruger vi PR-bureauet Price Kommunikation. For at sikre, at drikken når ud til slutbrugeren har vi indgået samarbejde med Messe C i Fredericia og Bella Center Hospitality Group samt nemlig.com”.
På sigt forventer virksomheden at indlede samarbejde med et reklamebureau.
“Jeg sikker på, at vi skal have et reklamebureau, på et tidspunkt, men lige nu ligger dette ikke 100 procent fast. Vi tager det step by step,” siger Christian Deijenberg.