Sidste sommer tiltrådte Carsten Bülow som ny kontaktdirektør hos Hjaltelin Stahl. Men det blev kun til et gæstevisit.
Finanskrisen flyttede kundernes fokus, de blev mere digitalt orienterede og i takt med, at han var med til at give dem gode råd om anvendelsen af budgetterne forsvandt mere og mere af det arbejde, han var ansat til, fordi Carsten Bülow’s fokus nemlig ikke skulle være digitalt.
Derfor stoppede han ved udgangen af i år.
Nu er han så i stedet blevet en del af Reklamebureauet Os-familien – som kontaktdirektør og medlem af direktionen, der herudover består af adm. dir. Nicoline Olesen og kreativ direktør Flemming Møldrup.
“Jeg er skolet først hos Saatchi og siden hos &Co, hvor fokus begge steder er på lige dele strategi og kreativitet. Nu har jeg fundet et andet sted, hvor der er det samme fokus, hvor ambitionerne er store men også hvor man satser meget på fællesskab og samarbejde – både mellem bureauets medarbejdere og i forhold til kunderne. Så det passer fint til mit temperament”, siger Carsten Bülow.
Han erstatter en kontaktdirektør, der kom med til bureauet fra La Familia, da Os fusionerede med dette bureau og samtidig blev en del af Par No. 1 gruppen. La Familia direktør Jørgen Juel har desuden siddet i Os’ direktion men gør det ikke mere. Hans fokus er new bizz og udvikling af nye forretningsområder, mens Carsten Bülow vil få meget mere fokus på dagligdagen.
“I første omgang har vores fokus været på at få bragt medarbejderne sammen i dagligdagen. Men for Os har ideen med fusionen hele tiden været at få muskler til ikke bare at vokse men også i den rigtige retning, og derfor arbejder vi nu på at ruste os med de kompetencer, vi har brug for til den videre udvikling”, siger Nicoline Olesen.