Euro RSCG foretager et internt vagtskifte på posten som kreativ chef. AD Rasmus Nybo Andersen (33) erstatter tekstforfatter Benny Steen Møller (52) som kreativ chef.
Skiftet skal ses som en styrkelse af kompetencen på det digitale område og sker helt udramatisk og i bedste forståelse med alle parter.
Faktisk er det Benny Steen Møllers egen idé, der nu føres ud i livet:
“Rasmus er på hjemmebane, når det gælder digitale løsninger, og det kan man lige så godt anerkende og udnytte, for det er den vej, vinden blæser. Rasmus’ digitale kompetence har en stor del af æren for, at GN Netcom (global markedsføring af Jabra) i dag er kunde på bureauet. Han er også en vigtig drivkraft i vores new bizz, der i stigende grad forudsætter kreativ og strategisk kompetence på den digitale platform”, siger Benny Steen Møller.
Han fortsætter selv som kreativ lead på de kunder, han arbejder for. Det gælder ikke mindst bureauets største kunde, Citroën, som netop er blevet endnu større, idet Euro RSCG nu også står for markedsføring af Citroën i Norge.