GF Forsikring har forfremmet Pernille Roslev til marketing- og kommunikationsdirektør.
Hun har overtaget stillingen efter, at kunde- og salgsdirektør Tobias Jensen er stoppet. Han havde ansvaret for marketing, partnere og kommunikation.
Tobias Jensens’ direktørstilling er nedlagt og er erstattet af to nye direktørområder. Nemlig marketing- og kommunikationsdirektørstillingen, som altså bliver varetaget af Pernille Roslev samt en ny salgsdirektør, som også vil have ansvar for partnerområdet. Her er
rekrutteringsprocessen afsluttet, og navnet vil snart blive meldt ud.
Pernille Roslev blev forfremmet til direktør fra stillingen som partner-, marketing- og kommunikationschef. Hun har tidligere haft været marketing- og franchisechef hos Jensens Bøfhus, retail manager hos Flügger og marketing manager hos Kompan.
Der bliver ikke udnævnt en ny marketing- og kommunikationschef. Til gengæld er der udnævnt faglige teamkoordinatorer for tre teams i marketing- og kommunikationsafdelingen, der har 14 ansatte i alt. Det er følgende:
- Branding og kampagne: Camilla Bredgaard Hansen
- Digital marketing og udvikling: Jesper Rømer Munk
- Kommunikation og samfundsansvar: Rasmus Gade.
GF Forsikring samarbejder med Nørgård Mikkelsen (branding), KommPress (PR), Vizeum (medie), iProspect (digital performance) og Human Engage (analyse).