Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

GF Forsikring har nedlagt stillingen som kunde- og salgsdirektør og har splittet området op i to. Dermed er den nuværende marketing- og kommunikationschef blevet forfremmet. Marketingchefstillingen bliver nedlagt, mens der er udnævnt faglige teamkoordinatorer for branding & kampagne, digital marketing & udvikling samt kommunikation & samfundsansvar.

GF Forsikring har forfremmet Pernille Roslev til marketing- og kommunikationsdirektør.

Hun har overtaget stillingen efter, at kunde- og salgsdirektør Tobias Jensen er stoppet. Han havde ansvaret for marketing, partnere og kommunikation.

Tobias Jensens’ direktørstilling er nedlagt og er erstattet af to nye direktørområder. Nemlig marketing- og kommunikationsdirektørstillingen, som altså bliver varetaget af Pernille Roslev samt en ny salgsdirektør, som også vil have ansvar for partnerområdet. Her er
rekrutteringsprocessen afsluttet, og navnet vil snart blive meldt ud.

Pernille Roslev blev forfremmet til direktør fra stillingen som partner-, marketing- og kommunikationschef. Hun har tidligere haft været marketing- og franchisechef hos Jensens Bøfhus, retail manager hos Flügger og marketing manager hos Kompan.

Der bliver ikke udnævnt en ny marketing- og kommunikationschef. Til gengæld er der udnævnt faglige teamkoordinatorer for tre teams i marketing- og kommunikationsafdelingen, der har 14 ansatte i alt. Det er følgende:

  • Branding og kampagne: Camilla Bredgaard Hansen
  • Digital marketing og udvikling: Jesper Rømer Munk
  • Kommunikation og samfundsansvar: Rasmus Gade.

GF Forsikring samarbejder med Nørgård Mikkelsen (branding), KommPress (PR), Vizeum (medie), iProspect (digital performance) og Human Engage (analyse).

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club