Det var ikke længe, Mads Neble kunne vandre frit omkring. Mindre end tre måneder efter, at han og Telia Mobility blev “enige om at stoppe samarbejdet”, har han et nyt job på hånden.
Nyt og nyt vil man måske sige, for både virksomhedstype og titel er den samme: Teleselskab og marketingchef.
Men Mads Neble ser forskelle mellem Telia og sin nye arbejdsplads, Telenor (det nuværende Sonofon og Cybercity):
“Hvor Telia er inddelt i divisioner, f.eks. mobil og bredbånd, så er det under én hat i Telenor, og det bliver en ny udfordring for mig. Mine fokusområder bliver CRM, online og direct marketing til privatmarkedet for Telenors samlede produktudbud. Og jeg kommer bl.a. til at definere Telenors digitale strategi,” siger Mads Neble.
Han vil referere til Peter G. Jørgensen, der netop har takket ja til at blive marketingdirektør hos Sonofon – efter at have været væk fra koncernen i et halvt års tid hos Media Path.
“Mads Neble har ekstremt stærke marketingkompetencer og har samtidig været i telebranchen i mange år. Med ham vil vi få en stærkere kontaktstrategi over for kunderne og på den digitale del, heriblandt hele oplevelsestilgangen hos kunderne. Disse strategier bliver naturligvis aktualiseret af den kommende rebranding, hvor Sonofon og Cybercity bliver til Telenor,” siger Peter G. Jørgensen.