Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Kim Boisen og Michael Robert har nu fået selskab af kontaktdirektøren i ejerkredsen.

Sidste år købte Kim Boisen og Michael Robert WPP/Grey ud af Robert/Boisen & Likeminded (RBLM), så de blev alene i ejerkredsen.

Det er de ikke mere, fordi de nu har optaget den 36-årige kontaktdirektør, Søren Christensen, i ejerkredsen. Kim Boisen fortæller, at skridtet ikke sigter på generelt at udvide ejerkredsen.

“Det er rent et spørgsmål om, at vi er glade for at have Søren med ombord, og at Søren mener, at RBLM er det perfekte bureau for ham. Og så har Søren jo en stor del af æren for vores resultater. Han har været med i 8 ud af bureauets 10 leveår”, siger adm. dir. Kim Boisen og tilføjer: “Søren er en af de sjældne ‘hybrider’, vi alle higer efter i branchen. En stor strategisk begavelse, der samtidig er fantastisk dygtig til at inspirere og coache kreative mennesker. Og så er der nok få personer i Danmark som ved mere end Søren om, hvilke kommunikationstendenser der rører sig ude omkring i verden”.

Søren Christensen har en baggrund fra Gallup og Publicis og blev i 2006 udnævnt af Berlingske Tidendes Nyhedsmagasin som en af branchens største talenter.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club