Ny Nikoline-film skifter fokus til en anden form for kvalitet

peng

Nikoline har hidtil fokuseret på kvaliteten i sodavanden. Nu er budskabet at holde fast i kvaliteten sammen med familien.

Hvis du lader arbejdet ødelægge samværet med familien, kommer appelsinen efter dig – det er læren i et nyt spot fra Nikoline-sodavanden fra Royal Unibrew.

Spottet, der er udviklet af BBDO, går i luften mandag den 13. maj og fokuserer på familiehyggen og viser konsekvensen af at tage arbejdet med hjem, når familien hygger. Som det fremgår, véd man, at noget er galt, når man bliver prikket på skulderen af en bælgøjet appelsin i overstørrelse.

Rolf Kube, Marketing Manager hos Royal Unibrew, siger i en pressemeddelelse:

”Nikoline sodavand har siden 1978 haft en stærk position som en kvalitetssodavand med mere frugt og mindre sukker end de øvrige sodavand på markedet. I den nye kampagne flytter vi budskabet fra primært at fokusere på Nikolines velkendte kvalitet til, hvornår kvalitet er vigtig – nemlig som en naturlig del af en god dansk hyggestund. Med den nye kampagne ønsker vi på en humoristisk måde at pege på, at kvalitetstid i familien er vigtig i en fortravlet tid.”