Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Brancheklip: Bettingfirma skal på Brøndbys trøjer og kommer også til at streame fra fodboldkampe og andre events på stadion.

Bettingfirmaet Bet25 har indgået en aftale med fodboldklubben Brøndby.

Aftalen gælder i eet pr, hvor bettingfirmaets navn kommer på spillernes trøjer. Der er en option på at forlænge aftalen med to år.

Det skriver Børsen.

Brøndby har ledt efter en sponsor siden ultimo 2010, hvor Jesper Kasi Nielsen trak sig fra en femårig sponsoraftale.

”Der er ingen tvivl om, at det er en kæmpe lettelse. Vi er også stolte over, at det er lykkedes. Det er klart, at det har været en af de store sten i skolen ikke at have en hovedsponsor, så det er dejligt, at det er på plads,” siger adm.dir. i Brøndby, Jesper Jensen til avisen.

Bet25 er delvist ejet af TDC og i aftalen indgår, at teleselskabet leverer wifi på Brøndby Stadion.

Tidligere direktør i Dansk Reklamfilm og Danske Licens Spil, nuværende koncerndirektør i TDC, Jens Aaløse, siger til Børsen:

”Vi er glade for at kunne indgå det her samarbejde med Brøndby og kunne levere internetadgang til alle Brøndbys fans”.

Til gengæld for at levere wifi, får Bet25 lov til at streame fra forskellige events.

Børsen, p. 8.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club