Nye bureauer på chokolade- og marcipan-budgetter

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

BtB- og mediabudgetter har holdt flyttedag hos velkendte brands som Ritter og Odense Marcipan.

To velkendte konfekture-brands har holdt skiftedag på budgetter. Det drejer sig om mediebudgettet hos Ritter Sport og BtB-budget hos Odense Marcipan.

Hos Ritter har MEC Danmark vundet det 101-årige brand. Virksomhedens mediekampagner i Danmark består mest af annoncering på tv og budgettet er vundet fra IUM.

Hos Odense Marcipan drejer det sig om BtB-budgettet – nu kaldet Foodservice, som er flyttet fra Nørgård Mikkelsen til Vejle-bureauet Opening.

Bureauet er ikke uvant med at arbejde med Foodservice og har inden for det seneste år kunnet føje Rynkeby Foodservice, Økologisk Landsforening Foodservice, Euro Poultry og Dr. Oetker Foodservice til kundelisten.

Nørgård Mikkelsen håndterer fortsat detail-budgettet for Odense Marcipan.