Nye kreative kræfter til Grey København

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

En ny kreativ direktør er på vej og samtidig har bureauet ansat en af de kreative chefer fra det nu lukkede Bark Copenhagen.

I foråret valgte Grey Københavns kreative direktør, Thomas Torp, at vende tilbage Wibroe, Duckert & Partners efter 3 års fravær.

Siden har Grey været på jagt efter en ny kreativ direktør, og så vidt Bureaubiz erfarer, så er man tæt på at kunne offentliggøre et navn.

Samtidig har man dog netop ansat en kreativ kraft mere. Det drejer sig om Jesper Hansen, der var en af de kreative chefer på Bark Copenhagen, som lukkede med udgangen af august.

Han er et velkendt navn i den danske reklamebranche, Han kom til Bark fra et job hos BBDO, og han har været aktiv som medlem af bestyrelsen i Creative Circle, hvor han har været formand i en periode.

Sidste år var han desuden en af fire danske jurymedlemmer ved EM i reklame, Eurobest, der uddeles af det firma, der også står bag Cannes Lions.

Det har ikke været muligt at få kommentarer fra Grey København.