Af FiG

Bureauet satser på digitaliserings-strategier for retail-kunder.

Brandhouse melder om flere nye kunder til bureauets nyeste satsning: Brandhouse Digital, der har specialiseret sig i e-commerce.

Senest har bureauet underskrevet aftale med Designers Remix om en digitaliserings- strategi. Men også Eva Solo og Nupo er nye kunder.

“Online salg er jo i en rivende udvikling, og det mærker vi tydeligt hos Designers Remix. Så en ting er, at vores online salgsværktøjer skal være knivskarpe og blandt de allerbedste, men det handler også om hele tiden at være på forkant med udviklingen. Sammen med Brandhouse Digital har vi udarbejdet en hel digitaliserings-strategi, der strækker sig over de næste mange år og medvirker til, at vi trygt kan føle os på forkant med udviklingen,” siger Niels Eskildsen, CEO fra Designers Remix A/S

Brandhouse Digital tror på en fremtid, hvor en meget stor del af forbruget foregår digitalt og detailleddet i større grad vil fungere som showroom.

“På den måde har man aldrig udsolgt i butikken. Man kan mærke, se og føle varen og derefter købe den via nettet I butikken, hvorefter den bliver sendt til kunden fra et centralt lager – måske endda pakket ind. Så slipper man også for at slæbe rundt på sine indkøb på resten af shoppingturen,” siger Nikolai Kronborg, der er direktør for Brandhouse Digital.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club