Ved årets Creative Circle Award (CCA) i BaneGaarden i København fredag blev der lanceret en lokal verdensnyhed. Og løsningen på et problem, som – indrømmet – er forbeholdt de færreste:
”Jeg har vundet flere awards, end jeg kan bære”
og ”Uha, sådan en cirkel er godt nok besværlig at gå rundt med.”
Med Reklamelinjens mellemkomst blev awardholderen lanceret. For CCA havde forinden oplyst, at der ville blive uddelt 91 awards i løbet af showet, og i dét lys ville en holder jo give god mening.
Awardholderen er designet til at rumme lige præcis Creative Circle Awards, og awardholder har ifølge Google ingen hits på dansk, så også sprogligt er der tale om en nyskabelse.
Awardholderen er udtænkt og skabt af Kenneth Kaadtmann og Sune Overby, suppleret af Sebastian Østgaard og Anne Ingevold.
Kunden er Reklamelinjen, og fagansvarlig Per Holm Henriksen forklarer afsættet for awardholderen med disse ord:
”Kreativitet har brug for al den support, den kan få.”
Awardholderen – credit list
- Bureau Attaboy
- Creative director Kenneth Kaadtmann
- Art Director Sune Overby
- Art Director Sebastian Østgaard
- Copy writer Anne Ingevold