Nyt bureau skal øge kendskabet til rejseselskab

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Nørgård Mikkelsen har vundet Bravo Tours efter en konkurrence og har en veldefineret opgave.

Profilen er i orden, men kendskabet er for lavt. Sådan kan man opstille situationen for Bravo Tours, der netop har besluttet at skifte reklamebureau. Nørgård Mikkelsen vandt en konkurrence, så Bocca må sige farvel til kunden.

Salgs- og marketingdirektør, Stig Bundgaard, fortæller, at rejsebureauet de seneste år har arbejdet med konceptet “god service og danske rejseledere.”

“Vores position med kvalitetsrejser og ferie på dansk skal udbygges og vores kendskab og image skal højnes. Vi leverer markedets bedste kvalitet – desværre er det kun dem, der i forvejen rejser med os, som ved det,” siger Stig Bundgaard og fortsætter:

“I samspil med Nørgård Mikkelsen skal vi nu ud og sprede budskabet til endnu flere, og her har Nørgård Mikkelsen i deres oplæg præsenteret os for en rigtig spændende løsning, som vi tror meget på kan løse opgaven.”

De første initiativer vil rumme produktion af en række reklamefilm.

“Men snart skal vi også byde ind med andre kompetencer. Bl.a. ligger der et stort potentiale og venter, hvis vi sammen med Bravo Tours kan øge konverteringen på deres hjemmeside,” siger kontaktdirektør Kasper Kjærsgård Jensen og fortsætter:

“Ligeledes ligger der en spændende opgave i en øget medieintegration på tværs af online/offline medier, således at vi rammer målgruppen på flere platforme.”

Nogle af Bravo tours tidligere reklamefilm kan ses her