Af peng

Det kreative univers med Søren Østergaard som spåkoner følges op med et website, som et nyt bureau har skabt.

En bureaukonkurrence tilbage i 2011 blev afgjort til Creunas fordel, og det digitale bureau har gjort Envision og Carat følgeskab som bureau for Waoo!, der er skabt af 14 energiselskaber.

Creuna har således skabt det nye website for Waoo!, hvor man (nok engang) kan stifte bekendtskab med Søren Østergaards spåkoner samt fiberbredbånd, tv og telefoni.

I modsætning til spåkonerne kan Creuna ikke se ind i fremtiden, men bureauet søger at kompensere ved at gøre løsningerne parate til “mødet med fremtidige digitale udfordringer”, som det hedder i en pressemeddelelse.

Waoo! ønskede en fleksibel platform, så sitet kan udbygges og rumme ny funktionaltet. Med cms-løsningen kan Waoo! tilpasse websitet til individuelle brugere, så de – afhængigt af hvem de er, og hvor de kommer fra – mødes af forskelligt indhold, når de besøger sitet.

Waoos produkter er samlet centralt, men sælges og leveres af de enkelte energiselskaber. Denne forskellighed har stillet en række designmæssige krav i forbindelse med at skabe en sammenhængende digital identitet. En identitet, der bygger bro mellem de forskellige brands – og mellem sitet og den eksisterende markedsføring.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club