Af FiG

Eurodan går på tv for at skabe vækst. Firmaet vil have en andel på 10 pct. af markedet for nye typehuse.

Eurodan-huse er et af Danmarks ældste firmaer for nye typehuse, og firmaet har en erklæret målsætning om, at man vil stå for bygningen af mindst 10 pct. af de årlige nybygninger, der tæller 2500-3000.

Det er selvfølgelig ikke mange kunder, der skal trækkes ind i butikken – til gengæld er hver enkelt ordre af betydeligt omfang. Og det er da også en af de brede kanaler, som nu tages i brug.

Eurodan-huse går nemlig på tv efter at have valgt Adtention i Kolding som ny bureaupartner.

”Vi har valgt Adtention som samarbejdspartner, fordi de har forstået os og vores marked. De har udarbejdet en skarp kommunikationsstrategi, som vi glæder os til at se udfoldet i det kommende år”, fortæller Thomas Dahl, der er direktør hos eurodan-huse.

Kampagnen er en decideret drive-to-web konverteringskampagne, som kommunikerer fordele i forhold til enkelhed, når man bygger nyt sammen med en totalleverandør. Fortællingen om selve husene er noget, som skal etableres i den efterfølgende dialog med kunderne online.

Tv-kampagnen blev lanceret ultimo august og vil blive flankeret af en pr-kampagne, der siden skal udbygges til også at leve på sociale medier.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club