Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk
Fra venstre: Lasse Søkilde, Bold Drinks og Kim Justesen, Stwentyfive.

Det relativt nystartede digitale bureau Stwentyfive fortæller historier om iværksættere i konceptet Vejen frem. Flere fra Løvens Hule er med. Det foregår i en bil og samarbejdspartner er Audi.

Det digitale bureau Stwentyfive har indgået et samarbejde med Audi for at fortælle gode historier om iværksætteri.

Det gør de med konceptet Vejen Frem, hvor man kommer ind på iværksætteres op- og nedture. Især iværksættere fra Løvens Hule er med – både de der investerer, og de, der pitcher.

Konceptet går ud på, at man henter en iværksætter i en Audi og tager en snak med ham eller hende.

”Hele formålet er at fremme iværksætteri og gode historier om op og nedture og det skulle være et anderledes koncept, end de mange podcasts der findes derude,” siger Kim Justesen, medstifter af Stwentyfive.

Han fortsætter:

”Det har været vigtigt for os, at formatet har fokus på de små personlige og ærlige historier om succes og nederlag i hverdagen, som tit går tabt i den store fortælling på alverdens forsider. Fordi vi tilbyder at køre folk på arbejde, får vi skabt et intimt rum, der giver muligheden for at åbne op, så selv hardcore iværksættere får lyst til at dele deres hudløst ærlige og til tider mere sårbare sider.”

Om baggrunden for, at Audi Danmark går med som sponsor, siger marketingchef Jacob Thiesen:

”Vi finder det naturligt at være med til at bane vejen for disse mennesker, som griber mulighederne, går den ekstra mil, og som vil være med til at skabe fremtiden i stedet for at lade fremtiden skabe dem, fordi det er så indgroet en del af vores brand.”

Jacob Thiesen fortsætter:

”Det unikke ved lige det her koncept er, at vi kan give iværksætterne ordet og lade dem fortælle deres sandhed. Vi ved, at de har en travl hverdag, proppet med møder og aftaler, så det føltes oplagt at gå med i et samarbejde, hvor bilen skaber rummet og mulighed for at en mere uformel snak – på vej fra A til B.”

Vejen Frem har allerede kørt i en sæson. Den nye sæson, hvor Audi er sponsor, er i første omgang planlagt til ti afsnit, hvor det første udkommer i morgen med Lasse Søkilde, Bold Drinks.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club