RAD/Grey er et helt nyt bureau i Grey-gruppen. Det udspringer af GreyWorks, der sidste år bl.a. gjorde sig bemærket med en utraditionel markedsføring af Nørrebro Bycenter, hvor man satsede stort på street-art.
Så bycentre – også de mindre er populære på bureauet, og nu kan man også skrive Helsingør Bycenter på kundelisten. Bureauet skal hjælpe den nye kunde med Social Media aktiviteter samt re-design af centrets hjemmeside.
”Valget faldt på RAD/Grey af flere årsager; dels har de en solid erfaring og track record med centermarkedsføring og dels er deres tilgang til SoMe skræddersyet til vores behov. RAD/Grey har en utraditionel tilgang til noget så traditionelt som centermarkedsføring, hvilket vi fandt interessant,” siger marketingchef Laila Uldahl Eisø.
At det kun er et delbudget skærper bare udfordringen mener man hos RAD/Grey.mens RAD/Greys adm. dir., Thomas Ørum, siger:
”Vi har sort-på-hvidt postuleret, at vi er særligt gode til Retail og selvom vores kunder favner bredere end blot shopping centre og selvom man kan definere Retail bredere endnu, så brænder vi bare meget for denne type kunde. Vi får lov til at arbejde på tværs af stort set alle medier og der er så mange muligheder for at lave kreative og effektive løsninger, så det er helt klart ligesom at vende bladet til et nyt kapitel selvom det er bog, vi har åbnet før,” siger adm. dir. Thomas Ørum og fortsætter:
”At vi så udelukkende skal hjælpe Helsingør Bycenter med SoMe er jo bare ekstra udfordrende, fordi vi skal levere maksimalt indenfor kun ét område. Det er meget spændende.”