Nyt PR-bureau til Lalandia

Zandra Damsgaard
zandra@bureaubiz.dk

Lalandia vil styrke sin strategiske kommunikation og PR med et nyt bureausamarbejde.

Feriecentret Lalandia vil gerne gå mere strategisk til værks, når det kommer til PR og kommunikation, og sætter nu et bureau på opgaven.

Det aalborgensiske PR-bureau Publicity har tidligere arbejdet sammen med Lalandia på projektbasis, men er nu kommet på fast kontrakt med den store kunde.

”Lalandia er en fantastisk spændende kunde, som dels har meget på hjerte, og som dels ser ind i en ny ambitiøs vækstfase. Vi ser derfor frem til et intensiveret samarbejde i de kommende år,” siger Publicity-direktør Esben Lind (foto) ifølge en pressemeddelelse.

Har stiftet nyt bureau
Fra Lalandias salgs- og marketingdirektør Thomas Bahn Jespersen lyder det:

”Vi stiftede bekendtskab med Publicity i 2015 og har i den mellemliggende periode samarbejdet om forskellige projekter. Vi har et særdeles godt indtryk af bureauet og er nu klar til at indgå en fast aftale inden for strategisk kommunikation og PR.”

Publicity har en række andre offentlige og private kunder inden for netop ferieturisme og stiftede sidste år søsterbureauet Digital Partners. I alt beskæftiger Publicity omtrent 20 medarbejdere.

Bureauet havde i 2016 en bruttofortjeneste på 5,459 mio. kr. og kom ud af året med et overskud på 1,749 mio. kr.